For
Centrica / British Gas
Centrica / British Gas
Idean UK
Capgemini UK
01/05.2018
Mike Wendland / Produkt Eier
Vicky Brinton / Intern Produkt Eier
Chris Usher / Scrum Master
Paul Lewis / Forretnings Analytiker
Davi Campos / Interaksjonsdesigner
Paul Howels / Lead Front End Dev.
Steeve Vadakkumchery / Front End Dev.
Permy Ghataorre / Front End Dev.
Sal Abuewilly / Front End Dev.
AbduL Rahimi / Front End Dev.
Mike Lemos / Back End Dev.
Chris Olive /Back End Dev.
Leena Kumar / Tester
& meg / Lead Service Designer
Jordan Fisher / Design Director
Cathy Wang / Business Developer
Ville Kurki / Chief Client Officer
Carl Haigney / Global VP Cap Gemini
Dominic Corrigan / Engagement Director
Dom Graveson / CX Principal
Med økende konkurranse i energi sektoren og tiltagende letthet for kunder å skifte leverandør – må bedriften bygge videre på sin sterke og pålitelige merkevare ved å skape produkter og tjenester i verdensklasse.
Hver måned mottar kundesenteret tusenvis av henvendelser av brukere som har problemer med å logge inn eller få tilgang til “min side” og oversikt over sine tjenester. Eller møter på problemer ved å registrere en ny konto.
British Gas er i prosessen av å transformere bedriften til en kundesentrisk produkt organisasjon. Med økende konkurranse i energi sektoren og tiltagende letthet for kunder å skifte leverandør – må bedriften bygge videre på sin sterke og pålitelige merkevare ved å skape produkter og tjenester i verdensklasse.
Hver måned mottar kundesenteret tusenvis av henvendelser av brukere som har problemer med å logge inn eller få tilgang til “min side” og oversikt over sine tjenester. Eller møter på problemer ved å registrere en ny konto.
Centrica / British Gas
01/05.2018
Ville Kurki
Cathy Wang
Jordan Fisher
Dom Graveson
Dominic Corrigan
Chris Usher
Paul Lewis
Davi Campos
Paul Howels
Steeve Vadakkumchery
Permy Ghataorre
Sal Abuewilly
AbduL Rahimi
Mike Lemos
Chris Olive
Leena Kumar
Prosjektplanlegging
Design prosess / Scrum
Analyse
Workshop
Brukerreise / Blueprint
Brukerintervju / test