Idean
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes” custom_line_width=”84″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”5%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060161739{margin-bottom: 5px !important;}”]Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]COOP[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060168239{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201901 | 05[/vc_column_text][/vc_column][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Design prosess
- Workshops
- Brukerreiser / Blueprint
- Wireframes, flow og prototyping
- Brukerinnsikt / testing
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Hans Haugli | Idean
- Christian Phillipsen | Idean
- Marthe Cairns | Coop
- Henrik Valstad | Coop
- Anton Nytorp | Coop
Fremtidens Coop App
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1560976016878{margin-top: 50px !important;}”]Coop Norge sin nye avdeling Coop X er ansvarlig for å designe og videreutvikle eksisterende digitale produktløsninger, samt etablere en innovasjonslab for morgendagens produkter og tjenester.Coop engasjerte Idean i arbeidet med å utforske fremtidige konsepter for appen og avdekke hvordan appen skal komplimentere og henge sammen med andre kanaler i Coop – samt kartlegging av hvordan appen kan forbedre handleopplevelsen før, under og etter gjennomført handel.
Idean arbeidet tett sammen med produkteier og interessenter i Coop X for å gi praktisk erfaring i hvordan man arbeider med brukersentrerte designprosesser. Gjennomgående i prosessen var fokus på brukerinndragelse og brukertesting av ideer og konsepter for å sørge for at de gitte løsninger var både ønskelige og brukbare for sluttbrukerne. Videre var Idean ansvarlig for å etablere og prioritere en fremdriftsplan sammen med utviklere for utrulling av nye funksjoner i appen.
Rolle
Tjenestedesigner
Edith vart ansvarlig for å planlegge og gjennomføre prosjektforløp med tverrfaglige workshops, prototyping og brukertester. Hun gjennomførte en rekke workshops for å kartlegge eksisterende app, idemyldre nye konsepter, samt prioritere funksjonalitet for utrulling av appen som skal være fremtidens knutepunkt for kunder i Coop
Resultat
Prosjektet er pågående.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”5%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060161739{margin-bottom: 5px !important;}”]
Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]NAV[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060168239{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201808 | 12[/vc_column_text][/vc_column][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Design prosess
- Workshops
- Brukerreiser / Blueprint
- Wireframes, flow og prototyping
- Brukerinnsikt / testing
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Christian Haslund | Nav
- Ingrid Haaland | Nav
- Rune Rosseland | Nav
- Heidi Braaen | Nav
- Sissel Fladby | Bekk
- My Thao Nguyen | Bekk
Design prosess og re-design Nav.no
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1560975914703{margin-top: 50px !important;}”]NAV har store ambisjoner for digitalisering – og effektivisering i hvordan NAV interagerer med brukerne.Man ønsker å skape bedre brukeropplevelser gjennom forbedring og videreutvikling av nav.no og effektivisering av eksisterende prosesser. Ved å gjøre Nav.no bedre for folk flest ønsker man å redusere antall henvendelser til kontaktsentrene, og dermed frigi tid og ressurser til å tilby enda bedre tjenester til borgerne.
Innad i NAV er det satt opp en digital produktorganisasjon med en rekke forskjellige produktteam som utvikler løsninger på nav.no samtidig. Det er er behov for å skape rammer som gjør at alle disse løsningene spiller sammen på en sømløs og helhetlig måte.
Edith var en del av produktteamet “Personbruker” som har som fokus å utvikle struktur og løsninger på tvers av produktteamene. Hun fokuserte spesielt på fornyelse og redesign av “skjemaveilederen” – som berører alle søknader som går gjennom NAV både digitalt og på papir.
Rolle
Lead Tjenestedesigner
Edith deltok i det overordnede teamet ansvarlig for helhet på tvers av løsninger på nav.no.
Hun var ansvarlig for å sørge for utvikling av rammer og struktur for samhandling på tvers av team, domener og løsninger – men på samme tid ivareta smidig prosess og metodikk i utarbeidelse av løsninger. Videre var hun ansvarlig for å utarbeide konsepter og design som kan testes med sluttbrukere.
Resultat
Skjemaveilederen er fremdeles under utvikling og forventes lansert i løpet av H1 2019.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”5%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060161739{margin-bottom: 5px !important;}”]
Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]NAV[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060168239{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201808 | 12[/vc_column_text][/vc_column][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Design prosess
- Workshops
- Brukerreiser / Blueprint
- Wireframes, flow og prototyping
- Brukerinnsikt / testing
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Kalle Petersson | Idean
- Michael | Idean
- Hildegunn Lunden | Nav
- Mikael Svenson | Puzzlepart
- Torill Svantorp | Puzzlepart
Design prosess og re-design Navet
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1560976131649{margin-top: 50px !important;}”]NAV arbeider med å fornye og forbedre deres intranett – Navet som brukes av over 19000 ansatte i Norge. Prosjektet ønsket å ta i bruk design tenking og smidig metode for å fasilitere prosessen og samhandling med det interne prosjektteamet.Idean støttet NAV med prosess og metodologi, samt innsamling av innsikt og analyse – og
utarbeidet et validert designkonsept og maler for implementering.
Rolle
Lead designer / prosess designer
Edith var ansvarlig for å strukturere prosjektplan, samt planlegging og gjennomføring av workshops med teamet innad i NAV samt utviklingsteamet. Videre tok hun del i brukertesting av løsningene – og videreutvikling av løsningen basert på tekniske valg – og utarbeidet maler for oppsett av intranettet.
Resultat
Navet ble lansert H1 2019.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060508613{margin-bottom: 5px !important;}”]
Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]NAV[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060518524{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201806 |[/vc_column_text][/vc_column][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in” column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Design prosess
- Workshops
- Wireframes, flow og prototyping
- Informasjons arkitektur
- Brukerinnsikt / testing
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Kalle Petersson | Idean
- Mikael Kristianslund | Idean
- Hilegunn Lunden | Nav
- Kari Anne Reitan | Nav
Samarbeidspartner
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Puzzlepart
Re-design Navet
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1543061474858{margin-top: 50px !important;}”]NAV arbeider med å fornye og forbedre deres intranett – Navet, som brukes av over 19000 ansatte i Norge. Prosjektet ønsket å ta i bruk design tenking og smidig metode for å fasilitere prosessen og samhandling med det interne prosjektteamet. Idean støttet NAV med prosess og metodologi, samt innsamling av innsikt og analyse – og utarbeidet et validert designkonsept med tilhørende informasjonsarkitektur.
Rolle og ansvarsområder
Lead Designer
Edith kom inn i prosjektet for å bistå med kartlegging og oppsett av informasjonsarkitektur – samt design og utarbeidelse av maler til intranettet – gjennom en rekke workshops sammen med prosjektteamet.
Videre tok hun del i brukertesting av løsningene – og videreutvikling av løsningen basert på tekniske valg.
Resultat
Intranettet er under utvikling og settes i drift 2019.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060556927{margin-bottom: 5px !important;}”]
Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]Gjensidige[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060566548{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201805 | 08[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Prosjektplanlegging
- Design prosess
- Brukerintervjuer
- Workshop
- Analyse
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Caroline Rabe | Idean
- Solfrid Neraasen | Idean
- Joachim Svela | Idean
Evaluering S 2000
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1543061496499{margin-top: 50px !important;}”]Gjensidige ønsket en analyse og evaluering for eksisterende opplæring og kompetanseoverføring i kjernesystemet S2000. S2000 er et meget kompleks IT system – som krever grundig innføring og opplæring for å kunne bidra i utvikling og vedlikehold. Gjensidige ønsket en brukersentrert designtilnærming hvor man involverte kjerneteamet og ledelsen gjennom intervjuer og samhandling i workshops.
Rolle og ansvarsområder
Edith var ansvarlig planlegging av prosjektets brukersentrerte design tilnærming, samt planlegging og gjennomføring av brukerintervjuer og samhandlings workshops med resten av teamet. Videre tok hun del i utarbeidelsen av sluttrapport som avdekker funn og observasjoner.
Resultat
Lead Designer
Gjensidige var meget fornøyd med det utførte arbeidet. Arbeidet resulterte i en rapport og sluttpresentasjon som ble holdt ledelsen i Gjensidige. Innsikt og læring fra prosjektet vil bli tatt videre inn i det pågående arbeide for kunnskapsdeling og opplæring i organisasjonen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060611670{margin-bottom: 5px !important;}”]
Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]Centrica / British Gas[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060631891{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201801 | 06[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Prosjektplanlegging
- Design prosess
- Analyse
- Brukerintervjuer
- Brukerreise / Blueprint
- Workshop
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Paul Lewis | Cap Gemini
- Davi Campos | Idean
- Chris Usher | Cap Gemini
- Paul Howels | Cap Gemini
- Abdul Rahimi | Cap Gemini
- Sal Abuewilly | Cap Gemini
- Steeve Vadakkumchery | Cap Gemini
- Chris Olive | Cap Gemini
- Michael Rodrigues-Lemos | Cap Gemini
- Permjit Singh Ghatataorre | Cap Gemini
- Leena Kumar | Cap Gemini
Extended team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Jordan Fisher | Idean
- Cathy Wang | Idean
- Dom Graveson | Idean
- Ville Kurki | Idean
- Carl Haigney | Cap Gemini
- Dominic Corrigan | Cap Gemini
Identitet
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1543061515858{margin-top: 50px !important;}”]British Gas er i prosessen av å transformere virksomheten til en kundesentrisk produkt organisasjon. Med økende konkurranse i energi sektoren og tiltagende letthet for kunder å skifte leverandør – må bedriften bygge videre på sin sterke og pålitelige merkevare for å levere gode produkter og tjenester.Oppgaven bestod i å implementere et selvstendig design drevet produktteam – som kunne dele prosess og metodikk, og inspirere de eksisterende team på huset. Samt ha som mål å redusere kundens behov for støtte og bidra til økt selvbetjening i digitale kanaler.
Utfordringen: Hver måned mottar kundesenteret tusenvis av henvendelser av brukere som har problemer med å logge inn eller få tilgang til “min side” og de tjenestene de har. Hvordan kan hjelpe brukere til enkelt å få tilgang til sine tjenester – og samtidig påvirke brukerne til å bli digitale.
Rolle og ansvarsområder
Lead Designer
Edith var ansvarlig planlegging av prosjektets brukersentrerte design prosess og metodikk. Hun tok del i innhenting av innsikt, analyse og design av den fremtidige påloggingstjenesten – og var ansvarlig for å teste løsningen med sluttbrukerne og tilpasse designet deretter. Videre utviklet hun et Blueprint for å veilede og kommunisere hvordan tjenesten vil fungere på tvers av kanaler, systemer og prosesser – og ansvarsområder både i og utenfor teamet.
Resultat
Prosjektet er fortsatt pågående med lovende resultater basert på brukerinnsikt og testing. Det utarbeidede løsningen blir testet og utgitt sprint for sprint, og designet forventes å redusere antall samtaler ved å forbedre både tilgjengelighet og den totale brukeropplevelse.
Basert på arbeidet gjort med Identitet fikk man solgt inn et nytt produktteam som nå arbeider med en annen problemstilling. Samt solgt inn andre initiativer innen enringsledelse og kulturendring.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060771991{margin-bottom: 5px !important;}”]
Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]Barclaycard[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060783307{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201711 | 12[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Prosjektplanlegging
- Workshop
- Brukerreiser
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Daniel Pears | Cap Gemini
- Norman Rosenberg | Cap Gemini
- Hector Besant | Cap Gemini
Extended Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Niki Saukolin | Idean
- Oli Shaw | Idean
Martech Transformasjon
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1543061553983{margin-top: 50px !important;}”]Engasjementet var en del av et større in itinativ for å modernisere, effektivisere og transformere markedsførings kapabilitet i Barclaycard UK. Hvordan man kan gå fra tradisjonell masse markedsføring – til å bruke digitale løsninger og innsamlet data for å tilby relevante løsninger basert på kundens individuelle behov.
Rolle og ansvarsområder
Lead Designer
Edith var ansvarlig for å arbeide med brukeropplevelse og kundereiser, samt bidra inn i det overordnede strategiske arbeidet.
Resultat
Som en del av en større leveranse utarbeidet Edith en fremtidsrettet on-boarding med fokus på brukerens behov og opplevelse – samt forenkling og digitalisering av eksisterende prosesser.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”10%” bottom_padding=”2%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css_animation=”fadeInDown”]Telenor Group
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes” custom_line_width=”84″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543061308467{margin-bottom: 5px !important;}”]Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]Telenor Group[/fancy-ul][vc_column_text css=”.vc_custom_1543061321231{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 5px !important;}”]År
[/vc_column_text][vc_column_text]201706 | 09[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Prosjektplanlegging
- Kanal strategi
- Workshop
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Olav Omtveit
- Sangeeta Jolly
- Ingvald Lyche
- Geir Olav Guttuhaugen
eSIM Way of Work
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1541560939843{margin-top: 50px !important;}”]Bidra inn i det strategiske arbeidet med eSIM i Telenor gruppen med fokus på kundeopplevelse og design av kundereiser. Initiativet utarbeidet et globalt rammeverk for å arbeide med eSIM kundereiser på tvers av 13 forretningsenheter. Formålet med rammeverket er å drive eSIM strategi gjennom systematisk arbeide med brukeropplevelse i dag og i fremtiden. Rammeverkets overordnede mål er å forenkle, digitalisere og automatisere eksisterende / nye prosesser.
Rolle og ansvarsområder
Edith bidro inn i det overordnede strategiske arbeidet. Videre var hun ansvarlig for oppsett av rammeverk med tilhørende prosjekt oppsett.
Resultat
Utarbeidet prosjektoppsett av rammeverk som leveranse som legger til grunn for videre arbeid globalt.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060979940{margin-bottom: 5px !important;}”]Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Telenor Group
- Telenor Norge
År
[/vc_column_text][vc_column_text]201709 | 09[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Use cases
- Wireframes
- Prototyper
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Olav Omtveit
eSIM Prototyper
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1541561169190{margin-top: 50px !important;}”]Samarbeide mellom Telenor Group og Telenor Norge. Design og prototyping av eSIM kundereiser for Apple enheter. Basert på iPad Pro med innebygd SIM som ble tilgjengelig i Norge juni 2017 – som grunnlag for å utarbeide flyt, wireframes og grensesnitt for iPad, iPhone og Apple Watch (iOS Watch App) med Telenor Norge eksisterende tilbud. Prototypene viste hvordan man kan tenke seg at Telenor kan tilby sine tjenester i iOS.
Rolle og ansvarsområder
Edith var ansvarlig for å innhente innsikt av eksisterende løsninger i markedet, samt utvikling av selve prototypene med flyt, wireframes og grensesnitt.
Resultat
Det ble utviklet tre klikkbare konsept-prototyper som blir brukt videre inn i prosjektarbeidet.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060902665{margin-bottom: 5px !important;}”]Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Telenor Group
- Telenor Sverige
År
[/vc_column_text][vc_column_text]201704 | 05[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Brukerintervju
- Analyse
- Prosjektplanlegging
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Terje Moan
- Jesper Lade
- Olav Omtveit
- …
- …
Samarbeidspartnere
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Bain & Co
- Transformator
Business Model Simplification
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1541561368774{margin-top: 50px !important;}”]BMS: Business Model Simplification. Bain & Co leverte metodikk og gjennomføring av et pilot prosjekt for å forenkle og digitalisere Telenor Sverige. Prosjektet ble realisert gjennom en rekke arbeids-strømmer med forskjellig fokus.
Edith gikk inn i sluttfasen av prosjektet for å analysere CX arbeids-strømmen og leveransen med fokus på kundeopplevelse og kundereiser. Hennes oppgave var å analysere metodologi og prosess – for å identifisere optimaliseringer og foreslå endringer i arbeidsprosessen til initiativet skal kjøres i neste forretningsenhet.
Rolle og ansvarsområder
Edith gjennomførte en rekke brukerintervjuer med deltagere i prosjektet, både eksternt og internt, for å avdekke forbedringsmuligheter. Hun analyserte metodikken og leveranser for å foreslå en optimert arbeidsprosess i arbeidsstrømmen. Videre overse sluttleveranse og samle materiale fra Bain & Co.
Resultat
Forslag på optimalisering av eksisterende arbeidsprosess med fokus på design, brukerinndragelse og testing i designprosessen.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060902665{margin-bottom: 5px !important;}”]Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Telenor Group
- Telenor Academy
År
[/vc_column_text][vc_column_text]201704 | 05[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Prosjektplanlegging
- Prosjekt koordinering
- Fasilitering
- Coaching
- Grafikk og trykk
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Annita Fjuk
- Christina Rynning
Samarbeidspartnere
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Hakeem Atif
- Gavin Bargus
- Tarald Trønnes
- Fredrik Scheide
- Erica Gibson
- Birgitte Yttri
- Frank Elter
Accelerate Leader
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1543063017046{margin-top: 50px !important;}”]Accelerate Leader var et 48 timers praktisk kurs i kreativ problemløsning / designprosess for 80 aspirerende ledere i Telenor Gruppen arrangert av Telenor Academy – som leverer kurs og kompetanseutvikling internt i Telenor.
Rolle og ansvarsområder
Ansvarlig for planlegging, koordinering og gjennomføring sammen med Telenor Academy. Edith tok del i planlegging av kurs og innhold, oppsett av oppgaver, koordinering av forelesere og design av folder og maler. Hun holdt selv forelesing om visualisering og prototyping – og tok del i coaching av gruppene underveis.
Resultat
Sluttpresentasjoner av gruppene for ledelsen i Telenor gruppen inkludert CEO Sigve Brekke. To av konseptene ble plukket til å arbeide videre med – og ble senere tatt opp som prosjekter av forretningsenhetene. Tilbakemeldinger fra deltakerne var positive og viste stort engasjement for kurset.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”7%” bottom_padding=”7%” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/6″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1543060902665{margin-bottom: 5px !important;}”]Kunde
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Telenor Group
År
[/vc_column_text][vc_column_text]201701 | 03[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” offset=”vc_col-xs-6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1541115364976{margin-bottom: 5px !important;}”]
Metode
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Analyse
- Brukerintervjuer
- Design research
- Design Sprint
- Brukertester
Team
[/vc_column_text][fancy-ul icon_type=”none” alignment=”left”]- Øyvind Andresen
- Christina Rynning
- Annita Fjuk
- Volker Hilsheimer
- Tarald Trønnes
- Snesana Glusac
Project RED
[/vc_column_text][divider line_type=”Small Line” line_alignment=”default” line_thickness=”5″ divider_color=”extra-color-3″ animate=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1543079589821{margin-top: 50px !important;}”]Samarbeid med HR med oppfølging av et internt kurs, INSEAD: Strategy Execution Program. Hvordan man internt kan støtte opp på nye arbeidsmetoder og prosesser, identifisere hindringer i bedriftens interne prosesser og bidra med kulturendring gjennom aktiviteter og initiativer.
INSEAD: Strategy Execution Program
Rolle og ansvarsområder
Deltaker i tverrfaglig arbeidsgruppe med fokus på innsiktsarbeide og organisasjonskultur, ansvarlig for brukerintervju og innhenting av innsikt og erfaringer fra online kurset. For å gi anbefalinger inn til hvordan man kan påvirke prosesser for å underbygge innovasjon i organisasjonen. Videre var ansvarlig for å planlegge og gjennomføre en design sprint innenfor kulturendring.
Resultat
Initiativet definerte opp en strategi for å identifisere uformelle ledere og påvirkere i organisasjonen – “Red coaches” – som representerer «nye måter å arbeide på». De fikk mandat til å ta del bidra i utvalgte prosjekter for å identifisere hindringer i organisasjonen som blokkerer smidig / design metodikk og tilnærming – og talerør direkte til ledelsen.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”Full Width Line” line_thickness=”1″ divider_color=”default” animate=”yes”][/vc_column][/vc_row]